Η ελληνική ομάδα του προγράμματος (2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου ) δημιούργησε ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση των κινητικοτήτων του προγράμματος

Τα ερωτηματολόγια είναι τα εξής:

1a. Κινητικότητα στην Βουλγαρία- Aytos-Comprehensive (1-12) school Nikola Vaptsarov

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEDNDDPjLRk8yuJ5f53h2n1cN3Ne205if2WdN4u6i6R7hoSw/viewform?usp=sharing

1b. Tα αποτελέσματα της κινητικότητας στη Βουλγαρία

https://docs.google.com/forms/d/1ndxsZn_ylh-mQeNwzTz60enxtPTPVJLIuvZ-8x0oeM8/edit#responses

2a. Κινητικότητα στην Ιταλία – Laterza- Istituto Comprensivo Marconi- Michelangelo

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScf5BN3aioQKCnllCuAgERXUM9gLZHowoSaYRvc-tfaw6pRMw/viewform?usp=sharing

2b.Tα αποτελέσματα της κινητικότητας στην Ιταλία

https://docs.google.com/forms/d/1biBnhbY-CR-WCjUF0rd2to0mG-RRqb4gZbURheJCkRU/edit#responses

3a. Κινητικότητα στην Ελλάδα- Τyrnavos-2nd Gymnasio Tyrnavou

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUPUpFF5P5WywCUi_mGaIIK8CMP1Z30UJ92s4NjIQrMKYc-A/viewform?usp=sharing

3b. Tα αποτελέσματα της κινητικότητας στην Ελλάδα

https://docs.google.com/forms/d/1uV0NlZaHamZn53jcJYeI7RVL7QveBvLqtgWghR7PO2Y/edit#responses

4a. Κινητικότητα στην Πολωνία- Κρακοβία- Szkola Podstawowa nr 41 im. Jana Kochanowskiego w Krakowie

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4BTkTK7pp6w9AgnQK1J4VZKZLY8glDUYxuVtlt1EuCyVvmA/viewform?usp=sharing

4b.Tα αποτελέσματα της κινητικότητας στην Πολωνία

https://docs.google.com/forms/d/17Ks5A0xEYeIRy6jxSy1NrXvDYoiEbY2YAOX3KSEf4fI/edit#responses

Αξιολόγηση Επιτευγμάτων Έργου

Για να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα του προγράμματος και την ικανοποίηση των συμμετεχόντων διεξοδικά, πραγματοποιήσαμε μια διεξοδική εξέταση. Στην ενότητα που ακολουθεί, παρουσιάζουμε την «Αξιολόγηση Επιπτώσεων». Τα αποτελέσματα, εκφρασμένα σε ποσοστά, προέρχονται από την ανάλυση τεσσάρων ερευνών (4 Ερωτηματολόγια), που πραγματοποιήθηκαν με μαθητές και εκπαιδευτικούς μετά από κάθε φάση κινητικότητας. Αυτές οι έρευνες συνέβαλαν καθοριστικά στην παροχή μιας ολοκληρωμένης αξιολόγησης της επιρροής του έργου στη δημιουργική και πολιτιστική ανάπτυξη των μαθητών, με κάθε φάση κινητικότητας να προσφέρει μια μοναδική προοπτική. Η επακόλουθη ανάλυση δίνει τον γενικό αντίκτυπο του έργου στην ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των συμμετεχόντων.

Κατάλυμα


Η υψηλή ικανοποίηση υποδηλώνει θετικές εμπειρίες μεταξύ των συμμετεχόντων από τη διαμονή τους, η οποία μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων προσαρμοστικότητας. Αυτό υποδηλώνει ότι το πρόγραμμα ανταλλαγής παρείχε στους συμμετέχοντες άνετη διαμονή

Γεύματα

Η υψηλή συνολική ικανοποίηση από τα γεύματα, στο πλαίσιο του έργου υποδηλώνει τη θετική επίδραση της πολιτισμικής ποικιλομορφίας στην ανάπτυξη γαστρονομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

Πρόγραμμα

Η υψηλή ικανοποίηση υποδηλώνει ότι οι συμμετέχοντες ήταν ευχαριστημένοι με το πρόγραμμα και πιθανότατα απέκτησαν γνώσεις και ανέπτυξαν κοινωνικές δεξιότητες, ευθυγραμμισμένες με τους στόχους του προγράμματος Erasmus.

Ελεύθερος χρόνος

Η υψηλή ικανοποίηση υποδηλώνει ότι η επιτυχής χρήση του ελεύθερου χρόνου πέρα από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες ενίσχυσε τις διαπροσωπικές σχέσεις και την ανάπτυξη διαπροσωπικών δεξιοτήτων.

Κανόνες

Η υψηλή ικανοποίηση μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως υπευθυνότητα, συνεργασία, το οποίο  που φαίνεται να έχει επιτευχθεί

Ατμόσφαιρα

Η υψηλή ικανοποίηση  ενίσχυσε την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω της δημιουργίας φιλικών σχέσεων.

Γενική Γνώμη

Η υψηλή συνολική ικανοποίηση υποδηλώνει ότι το πρόγραμμα πιθανότατα συνέβαλε στην επίτευξη στόχων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη της γνώσης, των κοινωνικών δεξιοτήτων και της δημιουργικότητας.

Φιλίες

Η υψηλή ικανοποίηση υποδηλώνει ότι οι συμμετέχοντες είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία και βλέπουν την αξία της φιλίας, η οποία αποτελεί θετικό σημάδι για την ποιότητα του προγράμματος και τον αντίκτυπό του στην ανάπτυξη διαπροσωπικών και διαπολιτισμικών ικανοτήτων.

Γλωσσική Βελτίωση

Οι συμμετέχοντες με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες παρουσίασαν σημαντική πρόοδο στις γλωσσικές δεξιότητες, σύμφωνα με τον στόχο Erasmus για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων.

Προσωπικές Ανακαλύψεις

Οι συμμετέχοντες εκφράζουν την ανακάλυψη νέων πτυχών του εαυτού τους, υποδηλώνοντας ότι το πρόγραμμα βοήθησε στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και των προσωπικών δεξιοτήτων, κάτι που είναι ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος Erasmus

Διαπολιτισμική Μάθηση και Κοινωνική Ευαισθητοποίηση

Το πρόγραμμα ανταλλαγών έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δουν τα εθνικά τους έθιμα από μια νέα οπτική γωνία και άλλαξε τις αντιλήψεις τους για άλλες χώρες, ευθυγραμμίζοντας με τον στόχο του προγράμματος Erasmus για αύξηση της πολιτιστικής και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Σύσταση για μελλοντική συμμετοχή

Πολλοί συμμετέχοντες και ιδιαίτερα συμμετέχοντες με ειδικές ανάγκες εξέφρασαν την επιθυμία να συμμετάσχουν στο μέλλον ως μέλη προγραμμάτων ανταλλαγών, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή τους στους στόχους του προγράμματος Erasmus. Η επιθυμία για ενεργή συμμετοχή στην οργάνωση προγραμμάτων ανταλλαγών σημαίνει πλήρη κατανόηση της αξίας τέτοιων εμπειριών και του αντικτύπου τους στην ανάπτυξη κοινωνικών και ηγετικών δεξιοτήτων και στην προώθηση της διεθνούς κινητικότητας.

Συμπεράσματα

  • Το πρόγραμμα Erasmus ξεπέρασε τις προσδοκίες των συμμετεχόντων, ιδίως των μαθητών με ειδικές ανάγκες, παρέχοντας όχι μόνο γνώσεις αλλά και προωθώντας την ανάπτυξη διαπροσωπικών και διαπολιτισμικών ικανοτήτων.
  • Τα αποτελέσματα δείχνουν την επιτυχία του προγράμματος Erasmus στην επίτευξη πολλών από τους στόχους του.

Questionnaires – Evaluation results of Erasmus+ KA229 “Creating inclusive learning environment for students with special needs” program mobilities

The Greek team of the program (2nd Gymnasium of Tyrnavou) created questionnaires to evaluate the mobility of the program

The questionnaires are as follows:

1a. Mobility in Bulgaria- Aytos-Comprehensive (1-12) school Nikola Vaptsarov

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEDNDDPjLRk8yuJ5f53h2n1cN3Ne205if2WdN4u6i6R7hoSw/viewform?usp=sharing

1b. The results of mobility in Bulgaria

https://docs.google.com/forms/d/1ndxsZn_ylh-mQeNwzTz60enxtPTPVJLIuvZ-8x0oeM8/edit#responses

2a. Mobility in Italy – Laterza- Istituto Comprensivo Marconi- Michelangelo

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScf5BN3aioQKCnllCuAgERXUM9gLZHowoSaYRvc-tfaw6pRMw/viewform?usp=sharing

2b. The results of mobility in Italy

https://docs.google.com/forms/d/1biBnhbY-CR-WCjUF0rd2to0mG-RRqb4gZbURheJCkRU/edit#responses

3a. Mobility in Greece- Tyrnavos-2nd Gymnasio Tyrnavou

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUPUpFF5P5WywCUi_mGaIIK8CMP1Z30UJ92s4NjIQrMKYc-A/viewform?usp=sharing

3b. The results of mobility in Greece

https://docs.google.com/forms/d/1uV0NlZaHamZn53jcJYeI7RVL7QveBvLqtgWghR7PO2Y/edit#responses

4a. Mobility in Poland- Krakow- Szkola Podstawowa nr 41 im. Jana Kochanowskiego w Krakowie

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4BTkTK7pp6w9AgnQK1J4VZKZLY8glDUYxuVtlt1EuCyVvmA/viewform?usp=sharing

4b. The results of mobility in Poland

https://docs.google.com/forms/d/17Ks5A0xEYeIRy6jxSy1NrXvDYoiEbY2YAOX3KSEf4fI/edit#r

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab